Răspunsuri

2014-11-07T13:07:04+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
El va fi un bun avocat in viitor .
Ea va lua premiul intai .

8 4 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T13:07:36+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ea va fi o mare copozitoare.
El va merge acasa dupa terminarea orei.
Maria va pleca la munte in vara.
Eugen va fi in Italia in urmatoarele doua saptamani.
Mihai va pleca la mare inpreuna cu amici sai.
Andreea,dupa cateva ore de invatat,va luat un 10 la examen.
Mihaela o sa imi faca temele cand se va intoarce de la scoala.
Cei doi vor merge in parc in weekend.
Ea o sa colinde de Craciun.
Copii vor merge cu sorcova de Anu' Nou.

sper ca te-am ajutat...pupici
:*:*:*
multumesc dar ai si v-a