Buna tuturor! Vas ruga frumos sa m-a ajutati la cerința următoare:descoperă in dictionar întelesul cuvintelor:fermecator,clădire,musafir. Alcătuiește câte o propoziție cu fiecare dintre aceste cuvinte.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T13:05:28+02:00
Fermecator=care place, farmecă, încântă
Andrei este un baiat fermecator
cladire=construcțiune, edificiu
am locuit intr-o cladire impunatoare
musafir=oaspete, invitat
am avut la cina un musafir important



Ms acum o sa vad ce îmi va scrie si Andreea9
cu placere
M-a ajuti la noua mea întrebare cu textul tr
2014-11-07T13:09:58+02:00
Fermecător=1.care place,farmecă,încântă,încântător,desfătător;
                      2.(în basme și în superstiții) care face farmece,care vrăjește;

clădire=1. a face,a ridica o construcție,a zidi,a construi;
               2.a așeza lucruri (de același fel) , în mod sistematic,unul peste altul,alcătuind o grămadă;

musafir=persoană care vizitează pe cineva

Propoziții:

El era fermecător. (primul înțeles,cel marcat cu 1 )
A fost fermecător. (al doilea înțeles,marcat cu 2 )

El clădește o școală. (primul înțeles,marcat cu 1 )
S-a construit o nouă clădire. (al doilea înțeles,marcat cu 2 )

La noi a venit un musafir.

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
Care e cuvântul cu sens asemanator pentru lin????
Da.
Știi cumva care e întelesul asemanator al cuvântului lin??
domol, usor,linistit
A ms