Răspunsuri

2014-11-07T12:53:46+02:00
Subiectul este partea principala a unei proporitii ce defineste fiinte si obiecte. Raspunde la intrebarile: Cine? Ce?
Parte principală a propoziției, care arată o acțiune, o stare sau o însușire a subiectului. ◊ Predicat verbal = predicat exprimat printr-un verb predicativ la un mod personal (sau printr-o interjecție). Predicat nominal = predicat exprimat printr-un verb copulativ la un mod personal și un nume predicativ. 2. (Log.) Termen al unei judecăți de predicație reprezentând nota care se afirmă sau se neagă despre subiectul judecății. – Din fr. prédicat, lat. praedicatum.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T12:54:16+02:00
Subiectul este o parte principală de propoziție,care definește obiectul sau persoana despre care se vorbește.Exemple:
Alin se joacă. (Alin este subiectul)
Ea a avut noroc: (ea este subiectul)
SUBIECTUL NU ESTE AȘEZAT ÎNTOTDEAUNA LA ÎNCEPUTUL PROPOZIȚIEI!

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*