Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T12:16:31+02:00
1) latura opusa <C este [AB]
2) unghiul opus laturii [BC]este <A
3) [DE]≡[DF]
4 4 4
2014-11-07T12:34:42+02:00
Latura opusa este latura care are ca si capete celelalte varfuri ale trg
Unghiul opus unei laturi este unghiul corespunzator celuilalt varf al trg
Baza unui trg isoscel este latura necongruenta cu celelalte 2
1. Latura opusa < C este AB
2. Unghiul opus laturii BC este A
3. In trg isoscel DEF ⇒DE congruent cu DF (daca baza este EF)
3 4 3