Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T12:05:05+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Personajele sunt: ursul, vulpea si tigrul. Ursul simbolizeaza politicianul corupt care doreste sa ajunga la putere cu orice pret. El promite imbunatatirea situatiei tarii, aplicand insa o lege stramba si nedreapta Tigrul, care este imparat este de fapt drept, el aplicand judecata dreapta. Tigrul astfel simbolizeaza judecatorul impartial care slujeste interesele poporului sau.
78 3 78
Mulțumesc !!!
cu placere deagutza
cred ca trebuia rezumat, nu de povestit sau de zis ce simbolizeaza..
2014-11-07T12:51:49+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ursul si vulpea au pus la cale de al dobori pe imparatul tigru in padure si sa-l traga la judecata pentru cutare ,cutare,considerind ca omorindul sa imbunatateasca legea crimiinala,si "Abuzul, tâlhăria avem să le stârpim". "Căci pe vinovaţi tigrul întâi îi judeca,  s-apoi îl sugruma.Astfel ursul si vulpea vrind sa faca ordine intre animale
86 4 86