Răspunsuri

2014-11-07T11:51:49+02:00
Prima data as cauta un adapost,sa fac focul iar a doua zi sa imi fac un fel de traseu(adica in urma mea sa las ceva in caz ca ma ratacest) si sa caut o iesire
Trebuie sa zic cum ma orientez cum, dupa ce
pai am auzit ca muschiul creste spre nord,deci te-ai putea orienta dupa muschiul de pe copaci
Cel care imi da alt raspuns si dupa cum am zis eu primeste un multumesc de la mine si il marchez ca cel mai bun.
Asta stiam si mai stiam ca musuroiul pentru furnici arata sudul si steaua polara arata nordul
Mersi totusi pentru ca te-ai chinuit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T12:14:26+02:00
-nu ma panichez
-marchez locul in care sunt
-ascult poate aud pe cineva , un taiat de copaci ceva
-urmez firul apei
-ma ajut de soare, de muschi, de musuroi
-iar noaptea fac foc , si am grija la animalele salbatice
ms si tu esti bun
Mi-ai dat cateva idei si uite am terminat deja textul fara sa am greseli
ma bucur sa iei 10
Comentariul a fost şters
Mersi