Răspunsuri

2014-11-07T11:45:27+02:00
Tracy Chevalier.........
sau Johannes Vermeer
vermeer
johannes vermeer
da vermer :) tracy a scris o carte numita fata cu cercel de perla :D
Si totusi ramane Johannes Vermeer, da!
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-07T11:45:53+02:00
Pai a pictat: Johannes Vremeer
Comentariul a fost şters
Mda :))))ai copiat de la mine :DD
Comentariul a fost şters
:)))) copilu :DDDD
ok ok,bravo man :)