Poate mustrat?
Ba e verb cum ar fi : You must be quiet after 10.30 ( must inseamna a trebui)Cauta unde vrei vei vedea
Da stiu
musn`t
Mustn't este forma, dar nu e verb. BE QUIET e verbul (in propozitia de mai sus).

Răspunsuri

2014-11-07T12:21:10+02:00
Negativul este mustn't...sper ca te-am ajutat...pupici:*:*:*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T14:09:22+02:00
Must not este forma negativă, dar se poate prescurta ca mustn't.
1 5 1