Răspunsuri

2014-11-07T11:54:38+02:00
Miine,data de 8 noiembri vor fi precipitatii si vor cadea ploi de scurta durata,iar pe 9 noiembrie nu vor fi precipitatii si va fi soare toata ziua.in zilele urmatoare nu se vor vedea precipitatii.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T12:02:08+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Si acum datele meteo:avem soare in jumatatea de sud a tarii, in est ploua in averse.Pe alocuri intalnim ceata , aviz conducatorilor auto.La noapte ploaia se va intensifica si vor avea loc inundatii.se declara cod portocaliu in jumatatea de est a tarii
3 3 3