Răspunsuri

2014-11-07T11:47:29+02:00
Morala acestei fabule este ca sa nu te lasi pacalit.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T11:49:09+02:00
Morala- ideea ca orice persoana crede ca poate fi rege, dar nu este in stare oricine de acest lucru.
Mulțumesc !!
Dar care crezi ca este învățătura?
sa ne conducem singuri dupa instinctele noastre sa nu ascultam de altii ca s-ar putea intentionat sa ne duca la rau
Mulțumesc mult!!
cu placere