Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T11:27:35+02:00
takes = ia (de la a lua ),shower(dus ),breakfast(mic dejun),scrambled (amestecat),drives(conduce),which(care),mid-day(mijlocul zilei),lunch(pranz),rush-hour(ora de varf),gets(ia, de la a lua),arrives(ajunge),greets(a saluta),wife(sotie),dinner(cina),dishes(vase, vesela, farfurii),cleans(curata),then(apoi),puts(pune),spends(cheltuieli),turns(aprinde),lights(lumini),fall,asleep (fall asleep - e expresie=adoarme),rises(se ridica),work(munca)
1 5 1
2014-11-07T11:31:33+02:00
Takes- ia
shower-dus
breakfast-mic de jun
scrambled - omleta
drives- disck-uri
which-care
mid-day - mijlocul zilei
lunch- masa de pranz 
rush-hour- ora de varf
gets-devine
arrives-soseste
greets-intampina
wife-sotie
dinner- cina
dishes-feluri de mancare
cleans-curata
then-asadar
puts - il pune
spends-petrece
turns-se transforma
lights-lumina
fall-toamna
asleep- adormit
raises-ridica
work-locul de munca