Răspunsuri

2014-11-07T11:13:54+02:00
El cutreiera drumurile pustii.
Cand ma uit la vapaia de foc ma uimeste prin culoarea ei mirifica.
Biblia pentru mine este o carte tainica.
Framatul codrului ma expune intr-o stare de melancolie.
Astazi de ziua mea radiez de bucurie .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T11:15:19+02:00
El cutreiera pe carari de munte nestiute
din inima padurii se aude un freamat usor
focul arde ca o vapaie in inima lui
bunicul este un om tainic si tacut
fata ii zambeste radioasa privindu-l in ochi