Cine face repede si corect votez ca cel mai inteligent..

1.Scrieti valoarea de adevar:
Intr-o casnicie este preferabil ca cei doi :
a)sa aiba prieteni comuni;
b)fiecare sa aiba prietenii lui ;
c)femeia sa-si rezolve problemele gospodaritului;
d)cei doi sa-si imparta in mod egal sarcinile familiei indiferent de ce natura sunt acestea ;
e)sa-si petreaca timpul liber impreuna ;
f)sa-si petreaca o luna parte din timpul liber impreuna dar fiecare sa aiba o oarecare independenta in petrecerea acestuia.

2.In opinia voastra in situatia in care in familie apar cat mai multe certuri este preferabil ca:
g) cei doi sa le analizeze cauzele si sa gaseasca impreuna o solutie
h)sa divorteze pentru ca orice compromis atrage dupa sine altul
i)sa-si continue casatoria ca si cum nimic su s-ar fi intamplat
j)sa ramana formal casatoriti in fapt insa fiecare sa aiba viata lui
k)cel vinovat sa-l paraseasca pe cel nevinovat
l)
cel nevinovat sa-l paraseasca pe cel vinovat


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T11:11:53+02:00
1 . Raspunsul d , e si a .
2.g.
2014-11-07T11:12:30+02:00
1;CEI DOI TREBUIE SA-SI IMPARTA IN MOD EGALSARCINILE FAMILIEI INDIFERENT DE CE NATURA SANT ACESTA
2;PUCTUL C
4 4 4