Răspunsuri

2014-11-07T11:02:42+02:00
 La Pestera Ursilor  sunt stalacmite si stalactite.
4 2 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T11:06:25+02:00
Pestera asta este plina de stalactite foarte ascutite.(turturi)
Galeria are foarte multe stalagmite pe jos (gauri formate din cauza picaturilor de ploaie)........sper ca te-am ajutat..pupici

Cand am fost la pestera ursilor am vazut stalactite si stalgmite
bravo tie..