Răspunsuri

2014-11-07T10:41:36+02:00
A fost publicata in anul 1910 in volumul " Din lumea celor care nu cuvanta "
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T10:43:52+02:00
Emil Garleanu este autorul celebrului volum din 1910 "Din lumea celor care nu cuvanta" , volum alcatuit din mici monografii ale necuvantatoarelor, de la gaze la animale domestice, pana la vegetale,  volum ce cuprinde: "Gandacelul" , "Frunza", "Saracutul", "Grivei", "Fricosul", "Marinimie", "Caprioara".

Sper ca te-am ajutat!