Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T10:34:27+02:00
Tom: Bună Nicola! Este prima ta dimineaţă în restaurant, nu-i aşă? Cum merge treaba?
Multumesc foarte mult.
N-ai pentru ce.
Cum se traduce titlul You're Nicola ,aren't you?
Tu eşti Nicola, nu-i aşa? (Eşti la Question Tags?)
Mersi .
2014-11-07T10:35:10+02:00
Salut Nicoleta! Aceasta este prima ta dimin.in restaurantul acesta?cum este (sau cum tia mers)?
Mersi.
Dar nu acesta era raspunsul dar mersi inca odata
la el e mai corect ca era de pe translate iar eu cu capul