Răspunsuri

2014-11-07T10:34:12+02:00
El a venit la noi.
iarna a venit.
vino, odata !

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T11:46:41+02:00
El a venit în slujba hatmanului. / s-a angajat
El a venit pe lume ./ s-a născut.
I-au venit lacrimile de emoție. /l-a podidit plânsul
I-a venit inima la loc. /s-a liniștit
I-a venit rău. / i s-a făcut rău
I-a venit până la urmă de hac 
mulțumesc pt. coroana
FELICITARI
mulțumesc pt. coroană