Răspunsuri

2014-11-07T10:20:24+02:00
Furioasa= fu-ri-oa-sa. i-o ---> hiat ; oa---> diftong
ploaie= ploa-ie. oa---> diftong; ie--> diftong
steaua= stea-ua. ea---> diftong ; ua---> diftong
suiai= su-iai. iai---> triftong
taia= ta-ia. ia--> diftong
voiau= vo-iau. iau---> triftong
voios= vo-ios. io---> diftong
zmeoaica= zme-oai-ca ; oai--->triftong 
25 4 25
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T10:22:04+02:00
Ploaie: plo-ie diftong ie (vocala e sv i)
steaua: ste-ua diftong ua (vocala este a iar sv u)
suiai: su iai triftong iai (vocala a, 2 sv i)
taia: ta-ia diftong ia (vocala a sv i)
vioau: vo-iau triftong iau ( vocala a, 2 sv i,u)
voios:vo-ios diftong ios
zmeoaica: zme-oai- ca triftong oai ( vocala este a iat 2 semi vocale o si i)

22 3 22