Răspunsuri

2014-11-07T10:12:38+02:00
Primul Mod :                                                                                                     700-(285+139)=700+424=1124                                                                                                =(700+285)-(700+139)=985+839=1824
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T10:15:02+02:00
Primul mod (efectuezi mai intai operatia din paranteze):
700-(285+139)=700-424=276
Al doilea mod (desfaci parantezele):
700-285-139=415-139=276