am nevoie de rezolvarea la aceasta problema; La ora de abilitati practice elevii au decupat 24 cerculete,iar triunghiuri, cu 12 mai mult. Din figurile decupata au facut 6 ghirlande identice cate figuri au pus intr-o ghirlanda

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T13:49:31+02:00
Nr. triunghilor
24+12=36
Nr . cerculetelor si al triunghilor
24+36=60
Nr. figurilor care s-au pus intr-o ghirlanda
60:6= 10 
                                    R: 10 figuri  pe fiecare ghirlanda
1 5 1
2014-03-05T13:49:58+02:00
24×12=288 triunghiuri
288+24=315 figuri
312÷ 6=52 figuri pe fiecare ghirlanda

1 1 1