Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T09:56:58+02:00
Maricel - cuvant format prin derivare cu sufixul "cel" de la cuvantul de baza "mare"
marisor- cuvant format prin derivare cu sufixul "sor" de la cuvantul de baza "mare"
mareata- cuvant format prin derivare cu sufixul "ata" de la cuvantul de baza "mare"

2014-11-07T09:58:23+02:00
Maricel- cuvant de baza mare+ sufixul icel
marisor- cuvant de baza mare+ sufixul or sau isor nu stiu sigur 
La asta nu sunt sigura daca exista un asa cuvant :)) Dar poti sa il spui nu o sa iti scada: inmarit- prefix in +cuvant de baza mare+ sufixul it