Răspunsuri

2014-11-07T09:44:50+02:00
Vazator- vaza  + tor
vorbulita- vorba+ulita 
supracoperta- supra+coperta
nedrept - ne+drept 
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T09:44:51+02:00
Vazator= derivare prin sufixare del a cuvantul de baza a vedea
vorbulita= derivare prin  sufixare su sufix diminutival de la cuvantul de baza vorba
supracoperta derivare cu prefixare  supra - a cuavntului de baza coperta
nedrept= derivare cu prefixare cu negatia ne- a cuvantului de baza drept

2 5 2