Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T10:03:47+02:00
Avar-zgarcit ,banc-gluma,box-sport,bursa-alocatie,cot-loc sau cotul maini,lin-linistit,mina--mina de pix ,pana--pana de scris sau pana de gaina, a semana--a cultiva
3 4 3
2014-11-07T20:08:03+02:00
Tata a cunoscut recent un avar din Campia Panoniei.
Hagi Tudose a fost un om avar.

Marius mi-a spus azi un banc depre pisici.
Nava "Amiral" a naufragiat intr-un banc de nisip.

Anton vrea sa ia lectii de box. 
Bunicul are pantofi de box. (un fel de piele de vaca)

Camelia primeste bursa de merit.
Orezul este cotat zilnic la bursa de valori.

Andrei a cazut si s-a lovit la cot.
Baietelul si-a facut o nuia cu lungimea de un cot.

Patinatoarea aluneca lin pe gheata.
Bunica a pregatit lin la cuptor. (peste)

Poetul avea intotdeauna o mina trista. (o față trista)
Tatal lui Vasile a lucrat intr-o mina de carbuni.

Autobuzul a facut o pana de cauciuc si s-a rasturnat.
Mozart scria partiturile cu o pana de lebada. 

In fiecare primavara bunica seamana laptuci.
Verisorii mei seamana cu mine.

1 5 1