Răspunsuri

2014-03-05T13:34:45+02:00
Intr-o livada sunt 200 de meri.Sau mai plantat jumatate  din numarul pomilor care erau.Cati pomi sunt in total?
200+200:2=300 pomi

2 2 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T13:40:39+02:00
La un magazin s-au adus 200 de ursuleti in prima zi, iar in a doua zi s-au adus cat jumatate din prima.
Cati ursuleti s-au adus in cele doua zile ?

200+200:2=200+100=300
                                          Raspuns :300 ursuleti
2 5 2