Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T09:22:38+02:00
Istoria cuvantului a inceput astfel: a intrat in ,,scena" o litera litera C. Cu ea s-a construit propozitii a fost facuta si din caramizi, pentru oameni aceasta litera era o bogatie.Departe pe o carare ingusta era un mic castel unde traiau 5 oameni si o printesa.Se bucurau si ei de aparitia acestei litere si mai tarziu au hotararat sa mai creeze inca cinci.Dupa toate aceste creatii a aparut cuvantul .facut de printesa ce denumea obiecte si incepea cu prima litera ,,C''.De atunci se tot creeaza in continuare cuvinte si cuvintele.
2014-11-07T09:30:31+02:00
1)Cine a descoperit primul cuvant? 
2)Cum s-a dezvoltat el?
3)L-a ce a ajutat el?
4)Cum este in zilele noastre?