Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T09:04:14+02:00
Materiale feroase sunt otel, fonta,minereuri de fier si mangan
 Mateiale neferoase ,se ocupa cu extragerea si prelucrarea minereurilor litiu, cobalt,
Adica materiale neferoase sunt: aluminiu, cupru,plumb
2014-11-07T09:57:23+02:00
Feroase parca sunt alea deja prelucrate...otelul.... etc Alea neferoase sunt ale sub forma mai lichida.... Cred... Dar de obicei alea feroase sunt sub forma de ceva pe când cele neferoase nu au forma.. Pentru ca sunt mai lichide...