Răspunsuri

2014-11-07T00:11:29+02:00
Care dintre voi  merge la film?
pe ulita merg doua care
baietii care merg la film sunt frumosi
de care mere vrei?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T00:24:29+02:00
1.Învățat este omul  1/ 2 care nu mântuie niciodată de învățat.- care este pronume relativ . Pronumele relativ se folosește numai în frază și are rolul de a face legătura între o subordonată și regenta ei.
2.A luat care floare ia plăcut.- adjectiv pronominal relativ
3.Care a terminat? - pronume interogativ
4.Care carte e mai interesantă? - adjectiv pronominal interogativ
mulțumesc pt. coroană
A luat ce floare i-a plăcut!!!
Au plecat niște care(subst. înv.) trase de boi la câmp.