Trei povești care să aibă ca personaj principal o fată de împărat!

2
sau alba ca zapada?
Ba da este bun . Mulțumesc oricum. Seară frumoasă.
Cele douasprezece fete de imparat si palatul cel fermecat <
Ok,mersi
bine, noapte buna . :|

Răspunsuri

2014-11-06T23:39:05+02:00
Sarea in bucate de Petre Ispirescu. Fata de imparat si fiul vaduvei de Petre Ispirescu.Ileana Cosânzeanu de Petre Ispirescu
Deci raspunsul meu e inutil?
este bun
Este bun.Dar Patrissia a răspuns prima. Mulțumesc.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T23:40:10+02:00
Alba-ca-Zapada,Frumoasa din Padurea adormita,Printesa si bobul de mazare,Printesa si broscoiul.

4 5 4