Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T23:45:19+02:00
1. Pleonasmul:
- a anexa alaturi
- averse de ploaie
- continuitate neintrerupta
- incadrat intre

2. Tautologia
- soacra-i tot soacra
- iarna nu-i ca vara
- cand e cald, e cald, nu gluma

3. Dezacordul
- Echipa de muncitori au intarziat (corect: a intarziat)

4. Cacofonia
- face ca calul
- copilele le legănăm
- biserica catolică = cacofonie ce nu poate fi evitata niciodata
2014-11-06T23:59:36+02:00
El merge ca -carmen la ferma unde cainele face ca- calul si ..... - cacafonie , sper ca le-ai vazut am marcat  "-"
tautologie apare atunci cand utilizezi ca explicatie pt. ceva acel cuvant , pt. a ma exemplifica ti-as putea da ctv. exemple si anume :  pixul e pix . ; cartea e carte ; pisica e pisica ; ....( explicatie , aici iti explici cuvantul reptetanduu-l ca -n ac. exemple )
pleonasm=  se intalneste atunci cand se utilizeaza acelasi cuvant , dar in diverse f(ceva de genul )  . el fuge  si spala putina .