Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T23:06:59+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
E derivare parasintetică: [în-] [șir] [-a].
2014-11-06T23:08:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a insira=cuvant format prin derivare pornind de la cuvantul de baza "sir" s-a adaugat prefixul "in" si sufixul "a"