Răspunsuri

2014-03-05T12:29:13+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T12:31:21+02:00
Este 4,2 pt ca e defapt 4,20 dar 0 nu se mai adauga de multe ori
a ok imi pare rau doar ca eram curioasa
Nu-i nimic, e vina mea ca m-am grabit ca trebuie sa-mi termin tema pentru meditatia la matematica. Mersi ca mi-ai spus ca am gresit, data viitoare voi fi atent...
stai linistit am inteles si stiu cum e si eu am facut meditatii
si mai tarziu o sa eu
fac si eu *