Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T13:31:10+02:00
David si Mihai sunt prieteni buni.intr-o zi cu vreme mohorata au hotarat sa mearga in padure sa culeaga ciuperci.fusesera cateva zile ploioase si erau convinsi ca au rasarit ciupercile.in drumul lor s-au oprit intr-o poienita sa culeaga flori stiind ca vor face astfel o bucurie mai mare mamelor.david a zarit un ghemotoc cu pene acoperit de cateva frunze.curiosi cei doi prieteni s-au aplecat sa vada ce este.era o pasare ranita,infometata si zgribulita,caci ploile au prins-o jos,ranita.nu le-a trebuit mult timp sa se gandeasca ca ar putea sa o ajute.au luat pasarea si au pus-o in caciula lui mihai,tinand-o strans la piept ca sa o incalzeasca.au uitat pentru ce au venit la padure si au dus pasarea la casa unuia dintre ei.aici au vazut ca avea o aripa ranita.au hranit si ingrijit pasarea vreo doua saptamani,bucurosi ca aceasta isi revine incet-incet..cand s-a facut sanatoasa au dus-o in acelasi loc de unde au luat-o.pasarea a zburat fericita.david si mihai au fost fericiti ca au facut o fapta buna.
11 4 11
2014-03-05T13:51:12+02:00
David si mihai au iesit afara la joaca.a vazut un caine care avea piciorul rup.cei doi prieteni au ingrisit timp de 2 saptamani.leau dat de macare lau dus la doctor,iar dupaia 2 saptamani sa vindecat.david si maihaiau invatat sa ajute pe cei dragi !
4 4 4