Răspunsuri

2014-11-06T22:14:03+02:00
Hier, je suis a la maison.
Demain, je vais la randonnée avec des amis.
ii greu sa le traduci?
ieri am fost acas
maine, o sa ma intalnesc cu prietenii
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T22:27:13+02:00
Hier ,je me trouvais au cinema-ieri am fost la cinema Demain aller a l'ecole-maine merg la scoala Je vais etre plus prudent avant -altădată voi fi mai atenta