Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T22:00:42+02:00
 P_{dreptunghi} = 2(L+l) =40 <=> 2(16+l)=40 => 16+l=20 =>l=4 (cm).
 A_{dreptunghi} = L*l=4*16=64 (cm²).
 A_{patrat} =  A_{dreptunghi} =>  A_{patrat} = 64 cm².
 A_{patrat} = l_{patrat} ^{2} <=> 64=  l_{patrat} ^{2} =>  l_{patrat} =8 cm
5 5 5
2014-11-06T22:01:49+02:00
P dreptunghi= 2xL+2xl
p patrat=4xl



2L+2l=40
2x16+2xl=40
32+2xl=40
2xl=40-32
2xl=8
l=8:2
l=4 latimea dreptunghi


a dreptunghi=Lxl
a patrat=l²
Lxl=l²

16x4=l²
64=l²
l=√64=8 latura patrat

P dreptunghiului=2(L*l)....40=32+2l...2l=40-32..2l=8...l=4
A dreptungiului=l*L=16*4=64
A patratului=64=l la patrat
deci latura egala cu 8