Fetita de 6 ani ????? Cred ca glumestiii ! esti in clasa a6a sau a7a dar degeaba esti dar esti..... mmm nu mai zic nimic
De ce va certati? Este tema de casa,scoala toate problemele voastre de copii adolescentini, sunt oare toate astea un prilej de cearta? Care este motivul? Nu trebuie sa va certati
9.25
baii hooo terminatio am inteles am luat 9
Eu nu sunt adolescenta! Am 11 ani si sunt in clasa a VI-a

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T21:54:58+02:00
Le aduni pe toate si le imparti la nuamrul de nota eu am calculat si ese 9.25
2014-11-06T21:55:16+02:00
6+9+10+10+10+9+10+10+10+10+7+10=111
ma=111/12=9,25 adica media 9
Poate o sa ti se para ca nu are logica, dar o sa intelegi, daca te gandesti. Si sper sa ai minte ca sa poti s-o faci.
Apropo, eu nu stau dexat max. o jumatate de ora pe zi be Brainly. Nu e vacanta.
*decat
Hai gata ! ca deja ai facut circ aici .
Daca eu am facut circ, inseamna ca sunt talentata la ceva, nu ca tine.