Răspunsuri

2014-11-06T21:52:10+02:00
Poti spune asa Toamna e multicolora ca paleta de culori a lui Davinci .
el este un anotimp de sperante de vise ,de cautari. O liniste cumplita , frunzele cad in miscarile lentele a operei lui eugen Doga. E o frumusete enormaaa ..ceva ideiee
mai mult as vrea despre iarna pt ca ai mai multe de spus
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T21:54:13+02:00
Toamna e ca o craiasa  care a venit pe meleagurile nostre si ca o pictorita ainceput sa picteze copacii si dealurile ,toamna fiind o mica dansatoare a intrat in hora frunzelor.toti o admirau parca era o baletista dansind in aer.strajerii toamnei (copacii)au asternut un covor de frunze multicolore .craiasa toamna trecu pe covorul rosu de frunze .ce frumos e toamna
sper sati fie de folos
imi trebuie despre iarna
iarna este anotimpul meu preferat