VA ROG SA MA AJUTATI , E FOARTE URGENT!!! MULTUMESC!
1.Un dreptunghi are perimetrul egal cu 98 cm si lungimile laturilor proportionale cu 3 si 4 . Aflati lungimile acestora.
3.In figura 1, ABCD este un romb. Daca m( unghiului BAD)= 60° si BD= 3 cm , aflati perimetrul rombului.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T21:48:53+02:00
 \frac{L}{4}= \frac{l}{3}  =k => L=4k si l=3k.
P=2(L+l)=98 => L+l=49 <=> 4k+3k =49 <=> 7k=49 => k=7 => L=28 cm si l=21 cm.
------------
ΔBAD-isoscel cu m(<BAD)=60 => ΔBAD-echilateral => BD=AD=AB=3cm.
P_{ABCD} =4AB=12 (cm).

3 5 3
2014-11-06T21:50:45+02:00
3) Prombului =4xl 
[BD]≡[AB]≡[AD]≡[BC]≡[CD]
4x3cm=16
pe primul nu il stiu

1 5 1