Răspunsuri

2014-11-06T21:39:57+02:00
La un coleg si de la biblioteca,de aici cred ca te descurci.

5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T21:42:07+02:00
Danut se duce la prietenul sau Andrei . Danut: Buna , Andrei imi poti inprumuta si mie o carte ? Andrei : Desigur , am multe carti , ce zici sa iti alegi tu singur. Danut: Bine , tu ce carte mi-ai recomanda? Andrei : Mereu mi-a placut Toate panzele sus , este o carte de aventura Danut : Suna interesant , cred ca am sa o citesc pe aceasta. Andrei : Bine , poftim . Si ii intinde cartea . Danut : Multumesc ! Sper ca am fost de ajutor :-)
12 4 12
Multumesc :D daca ai nevoue te pot ajuta si eu pe tine
Doar daca te pricepi la geografia de clasa a 7- a :-)
Intreaba poate stiu ca am un frate mai mare
Lasa , am reusit , mersi orcum :-)