Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T21:30:00+02:00
 3^{2006} =  3^{2} *  3^{2004} = (0+1+8)*  3^{2004} = 0*  3^{2004} + 1*  3^{2004} +8* 3^{2004} = 0+  3^{2004}  2^{3} *   (3^{668})^{3}  0^{3}  (3^{668})^{3}   (2* 3^{668}) ^{3} .
mai poti sa ma ajuti la un ex?
da
este asa: determinati ultima cifra nenula a produsului p=5 la puterea 48 * 2 la puterea 44 * 3 la puterea 17 *= inmultit
te rog ajutama
2014-11-06T21:34:08+02:00
Raspunsul este ( 3 la 689)