Probleme despre evolutia in timp a unor marimi

•Mama si tatal au impreuna 80 de ani, Copilul este de 2 ori mai mic decat mama si de 3 ori mai mic decat tatal .
Sa se afle varsta celor trei . (prin metoda figurativa,cu desen..segmente)

Plan de rezolvare

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T10:50:52+02:00
|__________| copil
|__________||__________| mama
|__________||__________||__________| tata

Dar stim ca mama+tata=80

80:5= 16 am impartit la 5 pt ca mama si cu tata au 5 segmente egale

deci copil=16
mama=16+16=32
tata=16+16+16=48
7 4 7
2014-03-05T12:59:46+02:00
M-----  -----  -----  T-----  -----  -----  ----- C----- 80NI 80:8=10  10X3=30ani mama T10X4=40tata 40+30=70 80-70=10ani copilul
4 4 4