3.Te poti orienta pe orice vreme folosind ...(6 patratele)
4.La sud de Europa se afla continentul...(6 patratele)
5.La est de Europa se invecineaza cu continentul...(4 patratele)
6.Vei ajunge din Europa in America traversand Oceanul...(8 patratele)
7.Romania face parte din continentul...(6 patratele)

2

Răspunsuri

2014-11-06T20:59:56+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T21:14:18+02:00
3.Mușchi 4.Africa 5.Asia 6.Atlantic 7.Europa :)
2 5 2