Răspunsuri

2014-11-06T20:54:13+02:00
V-a spus de noul orar?
Va ploua .
1. Eu cred ca el v-a spus adevarul.
2. Mihai v-a trimis o scrisoare care ar fi trebuit deja să ajungă.

3. Ce cadou frumos v-a făcut de Crăciun?

4. Geta va scrie o carte pentru copii.
Multumesc, dar imi mai trebuie.
El va scrie corect după ce va cunoaşte regulile.
V-a adus numai necazuri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T21:03:22+02:00
Incepem cu "va":

1. Geta va scrie o carte pentru copii.
2. Ionică va veni în vizită pe la noi, în acest weekend.
3. Cățelul va dărâma vaza cu flori, dacă o lași pe marginea mesei.
4. Mihai nu va scrie astazi tema la romana.
5. Ionut va veni astazi la meci.
6. El va merge la doctor, deoarece nu se simte bine.
7. Ea va citi o carte pentru scoala.
8. El va scrie corect după ce va cunoaşte regulile.
9. Mihaela va citi de aceasta data la ora.
10. Elena va fi ascultata la limba franceza.

Si acuma cu "v-a":

1. Ea v
-a adus numai necazuri.
2. 
Mihai v-a trimis un cos custruguri.
3. Razele soarelui v-a facut mai veseli.
4. El v-a facut sa chiuliti de la scoala.
5. Toamna v-a dat roade bogate anul acesta.

Sper sa fie bune. Mult succes !