Grupeaza pe coloane urmatoarele cuvinte : multe , lucrare , geam , veverita , cred , independeta , cad , pomi , vine , asculta , avem , idee , arta , florile , creatie , calculator .

Monosilabice bisilabice trisilabice plurisilabice

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T20:59:34+02:00
Monosilabice: geam , cred, cad , pomi
bisilabice: multe, vine , avem, arta
trisisilabice: lucrare, asculta, 
plurisilabice: veverita, independenta. 
sper ca te va ajuta !
19 4 19
2014-11-06T21:04:02+02:00
Monosilabice: geam , cred, cad , pomi
bisilabice: multe, vine , avem, arta
trisisilabice: asculta,lucrare
plurisilabice: veverita, independenta. 
7 4 7