Răspunsuri

2014-11-06T20:53:38+02:00
Flori de camera : muscata,violette de Parma,begonia
De gradina : trandafir,lalea,crin

5 5 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T20:53:47+02:00
De camera : Telefon  ,  lamai , orhidee
de gradina : Trandafir  , lalea , crin
de camp :  Ghiocel , viorea ,clopotel
MS,dar nu stiam ca exista floare cu numele telefon
ms ca lai dat pe al meu cel mai bun raspuns
eu am una ...