Mihai,Daniel,Edi si Rares se aseaza , in ordine,la fel ca mai jos , in punctele A,B,C si respective D ,ale unei lini drepte

-------------A---------B--------------C-------------------D-------
Daca Edi sa asezat la jumatatea distantei dintre Mihai si Rares, Daniel sa asezat la jumatatea distantei dintre Mihai si Edi , iar distanta dintre Mihai si Daniel este de 10 m , calculate distanta dintre Daniel si Edi , Daniel si Rares , Mihai si Rares.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T20:41:48+02:00
AC=2*AB => AC=2*10=20
daca puncutl B este la jumatatea distantei dintre A si C => BC= AC/2 => BC=AB=10
daca punctul C este la jumatatea distantei dintre A si D => AC=CD => CD=20 
BD=BC+CD => BD=10+20=30
AD=2*CD=2*20=40

5 5 5
2014-11-06T20:56:07+02:00
Mihai........Daniel........Edi................Rares Daniel este asezat la jumatea distantei dintre Mihai si Edi, distanta dintre Mihai si Daniel este 10m ceea ce inseamna ca si distanta dintre Daniel si Edi este tot de 10 m. Distanta dintre Mihai si Edi este de 20 m (distanta dintre Mihai si Daniel 10m +distanta dintre Daniel si Edi 10 m) , Edi este la jumatea distantei dintre Mihai si Rares deci distanta dintre Mihai si Rares este de 40m (distanta dintre Mihai si Edi 20m+distanta dintre Edi si Rares 20m) Distanta dintre Daniel si Edi este 10m, iar distanta dintre Edi si Rares este de 20 m, deci distanta dintre Daniel si Rares este 30m( distanta dintre Daniel si Edi 10m +distanta dintre Edi si Rares 20m)
2 4 2