Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T20:42:28+02:00
As pune tricolorul pe orice clădire publica ( primărie , spital , politie etc. ) . Dacă dorim sa facem ceva trebuie sa facem indiferent de ne vede cineva sau nu , sau nu trebuie să facem de fală ceva anume .
2 5 2
2014-11-06T22:29:10+02:00
Eu as pune tricolorul pe o cladiere importanta si publica cum ar fi primaria.daca imi propun ceva trebuie sa duc pana la capat ideea chiar daca cei din jurul meu nu sunt de acord sau nu le place :D