A) Exista triftong in toate cuvintele din seria :
numai , adoarme , rasareau
totdeauna , soiuri , pleoapele
iveau , pleoapele , rasareau

B) Contin hiat cuvintele din seria :
soiuri , trebuie , rosii
stie , puzderia , impreunara
atunci , numaidecat , pajisti

Si as mai vrea sa imi dati un cuvant cu care sa se termine in : eoa
Va roggg

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T20:34:29+02:00
A)cuvinte ce contin triftong:rasareau,pleoapele,iveau
B)stie,puzderia,impreunara
inneoa-a se acoperi cu nea,a se inzapezi
7 4 7
2014-11-06T20:38:00+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A)rasareau,pleoapele,iveau,rasareau(sunt triftongi)
B)soiuri,trebuie,stie,puzderia,impreunara(sunt hiaturi)

Cuvantul:inneoa

Sper ca te-am ajutat
Si nu sunt lamurit
DEfapt Paula a gresit
so-iuri,i semivocala
Hiatul este alaturare a Doua Vocale in silabe diferite.I fiind semivocala nu realizeaza hiatul
aa da scuza-ma te rog nu am fost atent