Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T20:27:17+02:00
Aici cu siguranta vei gasi raspunsul . http://ro.wikipedia.org/wiki/Minunile_lui_Isus#Minunile_lui_Isus_din_Evangheliile_canonice 
2 5 2
2014-11-06T20:38:08+02:00
Inmultirea pestilor i a painilor, prefacerea apei in vin, vindecarea leprosilor, invierea lui Lazar
minunea dincana Gilei,inviereaa lui LAZAR,vindecarea celor 10 leprosi,inmultirea pestilor si a painilor.