Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T20:26:41+02:00
 cel mai mare continent din lume  este Asia
 cel mai mic continent din lume este Australia

Asa ca nu se cam potriveste!!!
Australia e bine!!
;)
Iarta-ma,totul este bine,eu am gresit!!!
Multumesc!
2014-11-06T20:27:54+02:00
Cel mai mare continent este Asia.
Cel mai mic continent este Australia.
atuncii t
st
Iertati-ma,totul este bine,eu am gresit!
Multumesc!
dec asia e frate