Răspunsuri

2014-11-06T20:24:30+02:00
Peste varfuri trece luna
Codru-si bate frunza lin
Dintre ramuri de arin
Melancolic codrul suna
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-06T20:24:38+02:00
Se lasa vara-n zile lungi si rare
Prin stravezimea ei,catre-nserare
O ploaie linistita si egala
Iar soarele si-apleaca fata pala
cea mai buna
ASTA E RIMA IMPERECHEATA LIMAB ROMANA
*LIMBA
EMMY SI SONIA nu stiu cu cine faceti romana sau daca o faceti...